UCAPAN TERIMA KASIH SAYA UNTUK AWARD PERTAMA & KE DUA DARI SAHABAT



Salam Blogger Sahabat semuanya, Kali ini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat Wenks & Dwi Semakin Sukses yang telah bersedia memberi Award kepada Saya.
Tiada terduga saya yang masih tergolong pemula (Newbie) mendapatkan Award dari para sahabat, tiada henti dan beribu-ribu terima kasih saya ucapkan kepada Sahabat yang telah memberikan Award kepada saya.
Berikut Award yang telah dinobatkan kepada saya dari para sahabat:


1. Award pertama:
Award Blogwalking

Keterangan: Award yang pertama diberikan oleh sahabat Weks sebagai Penghargaan Persahabatan yang saling mendukung antara blogger.



2. Award kedua:
Selamat anda mendapatkan award blog dimana anda adalah blogger yang memberikan info dan membalas komentar dengan baik dan jelas, sekali lagi selamat

Keterangan: Award yang kedua Diberikan Oleh Sahabat Dwi Semakin Sukses sebagai seorang blogger yang memberikan info dan komentator yang membalas komentar dengan baik dan jelas.
Demikianlah Award yang telah dinobatkan kepada saya dan sekali lagi saya ucapkan beribu-ribu terima kasih kepada Sobat Weks & Dwi Semakin Sukses yang telah bersedia memberikan Award kepada saya.


Return to top of page Copyright © 2011 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors